خانهاخبار
عکس‌هایی جدید از HTC M7

عکس‌هایی جدید از HTC M7

آیا این عکس‌ها متعلق به M7 است؟
۱۳۹۱/۱۱/۲

تا کنون شایعاتی از گوشی جدید HTC که به نام M7 معروف شده است منتشر شده است و این هم یکی دیگر از آن دست شایعات است که اینبار با عکس‌های جدیدی از این گوشی همراه است.

 

به گزارش در یک نگاه کلی به این عکس‌ها متوجه شباهت این گوشی با DROID DNA می‌شوید همانطور که می‌بینیم در پایین گوشی دوباه HTC از دکمه‌های فیزیکی استفاده کرده است و در بالای این دکمه‌ها یک صفحه نمایش که گفته می‌شود 4.7 اینچ است وجود دارد و در بالای صفحه نمایش نیز خروجی صدا و دوربین دوم قرار گرفته‌اند.

 

image

 

image

 

در پشت گوشی نیز یک دوربین و یک فلاش LED قرار گرفته است. اما نکته مهم در اینجا اسکرین شات‌هایی است که از صفحه گوشی گرفته شده است و نشان دهنده پوسته جدید HTC با نام HTC Sense 5 است که قبلا در مورد آن برای شما توضیحاتی داده بودیم.

 

image

 

image

 

باز هم می‌گوییم که تمام این خبرها و عکس‌ها شایعه هستند و برای اینکه مطمئن شوید این عکس‌ها درست است یا خیر بهتر است تا نمایشگاه MWC صبر کنید.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۳
فقط و فقط اچ تی سی همین گوشی بخوای اچ تی سی

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۳
حالا منم معنی سامسونگا میگم سامسونگ یعنی پلاستیک...سامسونگ یعنی کپی... سامسونگ یعنی یخچال... سامسونگ یعنی تبلیغات

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۳
htc yani gushiyi k harkesi tavano zarfiyate estefadasho nadare...

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۳
اولین گوشی 4هسته ای/طراحی عالی و به مراتب ارزونتر از سامسونگ هست/حالا هنر کرده اومده اس3 رو بزرگ کرده بعد اسمش گذاشته نوت2/پس سامسونگیا که یه ذره خلاقیت تو طراحی ندارن نباید دم از خلاقیت بزنند.

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۳
HTC گوشی هاش خیلی مشکلات دارن.نمیشه اصلا روشون مانور داد.این باگ های نرم افزاریش و اینجور مشکلاتش که دیگه خیلی بد هست.وان ایکس که گند زد.ببینیم این دیگه چجور میخواد گند بزنه