خانهاخبار
انتخاب بدترین گوشی از هر برند توسط کاربران جی اس ام

انتخاب بدترین گوشی از هر برند توسط کاربران جی اس ام

۱۳۹۱/۱۱/۲

قصد داریم گوشی‌هایی را که مشتریان در بازار از آن‌ها ناراضی هستند بشناسیم.

 

به انتخاب خود می‌تواند این کار را انجام دهد اما برای اینکه نظرات کاربران عزیز در این امر دخیل باشد تصمیم بر این گرفتیم تا اینکار(انتخاب بدترین گوشی‌ها) را کاربران انجام دهند.

 

به همین منظور شما می‌توانید در قسمت نظرات همین صفحه، نام و مدل هر گوشی که تجربه کار با آن را داشته‌اید و از آن رضایت نداشته‌اید را با ذکر علت نارضایتی خود بیان کنید. در این صفحه کامنت‌ها تایید می‌شوند و کاربران دیگر می‌توانند به هر کدام از نظرات دوستان، مثبت و یا منفی بدهند که با این عمل کسانی که آن گوشی را داشته‌اند و نظری مخالف با یکی از کارابران دارند با دادن علامت منفی می‌توانند مخالفت خود را با آن نظر اعلام کنند و بالعکس با دادن علامت مثبت می‌توانند نظر موافق خود با آن نظر را اعلام کنند که با این کار مشخص خواهد شد چه نظراتی از صحت بیشتری برخوردار هستند.

 

لطفا در این صفحه تنها در مورد همین مواردی که خواسته شده  نظر خود را بگویید و سعی در پاسخ دادن به نظرات دیگر کاربران نداشته باشید و اگر با یک نظر موافق و یا مخالف بودید تنها با ثبت مثبت و یا منفی نظر خود را اعلام کنید.

 

کاربران عزیز سعی کنند فرمت ثبت نظرات به این صورت باشد:

 

نام برند – مدل گوشی – علت نارضایتی

 

در ضمن حتما برای قرار دادن نظر خود با نام کاربری خود وارد سایت شوید و اگر عضو نیستید حتما عضو شده و سپس نظر خود را بگذارید زیرا به نظری که با نام کاربری عضو سایت ثبت شده باشد و بیشترین مثبت را از طرف کاربران دریافت کرده باشد جایزه‌ای از طرف تعلق خواهد گرفت.

 

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (747 نظر)

علیرضا

۱۳۹۷/۶/۱۹
عزیزم همه گوشی های هواوی که بد نیست
مثلا mate 10 یا p20 که قیمتشون بالاست ولی خیلی خوبن

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
سامسونگ گرند پریم بدون هیچ ضربه و اب خوردگی خود به خود هنگ کرد وو دیگه روشن نشد دوجا هم نشون دادیم گفتن هاردش سوخته ارزش تعمیر نداره

عرشیا

۱۳۹۶/۱۰/۱۹
سلام و درود....دو ساله که گوشی E9s اچ تی سی رو خریدم. به معنای واقعی تمام ایل و تبار فوت شده ام رو جلوی چشمام به نمایش دراورده. واقعا خون به جگرم کرده. نه باتری درستی داره. ال سی دیش هم تا تقی به توقی میخوره میشکنه. تا الان چهار بار ال سی دی عوض کردم اونهم به خاطر ضربه های خیلی کوچیک.

سعید

۱۳۹۶/۸/۲۶
گوشی های هواوی y300 و نوکیا asha300 من رو پیر کردن. این دو گوشی از همه نظر بد هستن.

M.b

۱۳۹۶/۴/۱۶
خراش برداشتن بدنه اگه از رنگ جت بلک درست مراقبت نکنیم به وجود میاد اینم از جواب 1 و 2 ......3درز نوری وجود نداره لطفا اگه چشمات ضعیفه برو عینک بخر بقیهدحرفایی هم که زدی همش گیر الکی هستش صورتی شدن عکسا با این رزولوشن بالا ...! این سرعت کمی هم که میگی به خاطر این بود که اپل تو ایران مثل آدم پشتیبانی نمیشه متاسفانه