خانهاخبار
بازهم آلکاتل؛ نازکترین اسمارت‌فون دنیا را معرفی کرد

بازهم آلکاتل؛ نازکترین اسمارت‌فون دنیا را معرفی کرد

۱۳۹۱/۱۰/۱۸

بعد از معرفی گوشی‌های 5 اینچی برای علاقه مندان به گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ اکنون آلکاتل برای اینکه نشان دهد می‌تواند در میدان رقابت با بزرگانی چون سامسونگ و اپل و ال جی و سونی و اچ تی سی رقابت کند، یک گوشی با نام One Touch Idol Ultra را معرفی کرد.

 

به گزارش این گوشی با ضخامت تنها 6.45 میلیمتر باریک ترین اسمارت فون دنیا لقب گرفته است. به همین علت نازکی بیش از حد جک 3.5 میلیمتری صدا دیگر بر روی این گوشی وجود ندارد وشما برای استفاده از هدفون‌های خود به یک مبدل microUSB نیاز دارید.

 

از مشخصات دیگر این گوشی می‌توان به پردازشگر دو هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز، رم 1 گیگابایتی، اندروید 4.1 و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی اشاره کرد. در ضمن حافظه داخلی این گوشی نیز 8 گیگابایت است و امکان استفاده از حافظه خروجی وجود ندارد.

 

از همه بدتر اینکه این گوشی به دلیل اینکه هنوز نتوانسته مجوز آمریکا را بگیرد تنها در چین به فروش می‌رسد و قیمت آن نیز 449 دلار خواهد بود.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: Engadget

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۳
Doste azize tarafdare samsung bande yeki az estefade konandegane brande apple va goshiye iphone hastam , doste azizi ke bande va afradi ke az apple kharid mikonan ra bi adab va oghdeyi va taze be doran reside va kambood dar moarefi kardi :) Doste man bayanate har fard neshan dahandehe shakhsiyate ost ba sepas

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۱
یه تیزر دیدم از گلکسی 4 اس نازک بود.مثل این.چیزی که تو توهم سامسونگه کومپانی های دیگه ساحتن که.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۱
يادش بخير يادمه اولين گوش كوب هايي كه تو ايران اومد اون زمون هاي قديم الكاتل ونوكيا بود.من يك دونه الكاتل داشتم يك كيلو وزنش بود ولي دوستش داشتم. مثل بيسيم پليس بود .حالا چي زده آفرين "پير مرد موبايل"الكاتل"

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۰
یه نفر نبود به طراحش بگه وقتی دوربین رو برجسته طراحی کردی خوب جک3.5 هم برجسته طراحی میکردی دیگه تا نیاز به مبدل نباشه

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۰
از لحاظ امکانات سایز و نام برند معروفش مشکلی نیست فقط من می خوام بدون چطور باید از دوربینش محافظت کرد که اینجوری زده بیرون