خانهاخبار
مشکل دوربین لومیا 920 و ارائه بروزرسانی نوکیا برای رفع مشکل

مشکل دوربین لومیا 920 و ارائه بروزرسانی نوکیا برای رفع مشکل

با ارائه این بروزرسانی مشکل دوربین حل شده و کارآیی آن بهبود نیز می‌یابد
۱۳۹۱/۹/۲۷

گوشی لومیا 920 بزرگترین امید نوکیا برای خلاص شدن از این وضعیت بدی که در آن گرفتار شده، است و یکی از برتری‌های فوق العاده این گوشی داشتن یک دوربین بسیار حرفه‌ای است که به خصوص در نور کم عکس‌های بسیار خوبی تهیه می‌کند.

 

image

 

به گزارش اما تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که این گوشی در روز عکس‌هایی تهیه می‌کند که این عکس‌ها کمی حالت ماتی دارند. بنابریان نوکیا بروزرسانی جدیدی را برای این گوشی لومیا 920 خود ارائه می‌کند که باعث افزایش سرعت دوربین می‌شود و بعضی از مشکلات دیگر را نیز برطرف می‌کند.

 

image

 

تعدادی عکس نمونه منتشر شده نشان می‌دهد که با این بروزرسانی عکس‌ها بهبود پیدا کردهند‌اند این بروزرسانی قرار است این ماه ارائه شود.

 

منبع: theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۵/۳۰
واقعا خیلی بده که به خاطر برند گوشی به کسی توهین میکنید اون اقایی که نوشته طرفدارای نوکیا عقده ای ان,یه جورایی مشکل روانی داره این شرکتا مگه برا ماست که سرشون به هم بد و بیراه میگیم به نظر من هر برندی که بهتر باشه مردم خودشون انتخاب میکنن و بدها هم از رده خارج میشن....

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱
سامیا برید سر کوچه خودتون بازی کنید! پیشته!!

مهمان

۱۳۹۱/۱۱/۱
اگه این به درد نمیخوره حتما اون برند یخچال سازی گوشی خوبی میزنه دوستام s3 خریدن همشون خراب شدن باید تو پنبه نگهشون داشت اینقدم دنیال اخبار نوکیا نباشید خودتون اذیت میشین.

مهمان

۱۳۹۱/۹/۳۰
بچه چون اولا برو ببین گرونترین گوشیه نوکیا لومینا 920 هستش یا نوت 2 یا اس 3 که میگی طرفدارای نوکیا پول ندارن بعدشم اگه نوکیا ضعیف شده تو چرا وقتت رو تو کامنتای نوکیا هدر میدی زیگول من اول یه 6600 داشتم بعدش 7610 بعدشم n70 بعدشم n82 و الانم n900 ولی تو این چند سالی که من هنگ کردم یه بارم نوکیام هنگ نکرده نیازی هم ندارم گناهام رو واسه شمایی که چرط میگید زیاد کنم و دروغ بگم بهتره کمی حرفاتون رو سنجیده بزنید یوسف

مهمان

۱۳۹۱/۹/۲۹
طرفدار نوکیا هستن دیگه.اگه سواد داشتن که نوکیا نوکیا نمیکردن