خانهاخبار
سوالات خود را از جی اس ام بپرسید

سوالات خود را از جی اس ام بپرسید

سوالات و مشکلات خود را از ما بپرسید و جواب آن را از ما بخواهید!
۱۳۹۱/۸/۲۰

با توجه به اینکه در قسمت نظرات، کاربران عزیز سوالات فراوانی را مطرح می‌کنند و در اغلب اوقات این سوالات بی جواب باقی می‌مانند و یا اگر جوابی به آن‌ها داده می‌‌شود توسط افراد متخصص نیست و شاید راه حل درست را برای کاربران به ارمغان نیاورد، تصمیم گرفته که به سوالات کاربران عزیز توسط متخصصان خود جواب دهد تا علاوه بر اینکه نیاز کاربران عزیزمان به بهترین نحو برطرف شود، پیگیری‌های به همراهان همیشگی ما اثبات گردد.

 

 

این کار به این صورت انجام خواهد شد که کاربران عزیز می‌تواند در قسمت کامنت‌ها (نظرات) همین خبر سوالات خود را مطرح کنند و در روز 4 شنبه، سوالات مطرح شده را به همراه جواب متخصصان جی اس ام  در یک خبر جداگانه که در همان روز 4 شنبه برای شما قرار خواهیم داد در صفحه اخبار مشاهده بفرمایند.

 

image

 

پیرو این موضوع در اولین اقدام تصمیم گرفتیم تا در ابتدا به سوالات و مشکلات کاربران اندرویدی خود پاسخ دهیم، کاربرانی که سوال و مشکلی در رابطه با اندروید دارند (نوع و مدل گوشی نیز ذکر گردد) می‌توانند در قسمت کامنت‌ها (نظرات) همین خبر سوالات خود را مطرح کنند و در روز 4 شنبه منتظر جواب‌های خود باشند.

 

ذکر این نکته لازم است که در این صفحه کامنت‌ها تایید نمی‌شوند بنابراین نگران این موضوع که کامنت‌ها شما تایید نشده نباشید زیرا ما کامنت‌ها شما را دریافت می‌کنیم.

 

امیدواریم این تلاش ما بتواند نیاز کاربرانمان را به خوبی برطرف کند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (259 نظر)

elhamjafari

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
سلام من یک سوال داشتم من گوشیم سامسونگ است میخواستم یک رام درگوشیم نصب کنم بابرنامه ادین اماهمش برنامه ادین پیغام fail میده چندجوررام هم دانلود کردم امابازم همونه درایورگوشیمونصب کردم وکارهایی که برای نصب رام هست هم انجام دادم امافایده ای نداشت میخواستم بدانم مشکل ازکجاست

یاسمن

۱۳۹۵/۳/۸
سلام گوشی من گلکسی جی 7 هستش . زمانی که از گوگل کروم یا اینترنت استفاده میکنم موقعیت مکانیمو یه شهر دیگه میزنه یه شهرهایی که تاحالا اصلا نرفتم . دلیلش چیه؟ و راه حلش چیه . آخه میترسم هک شده باشم

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۴
سلام خسته نباشید
من یه اکانت spotify پیدا کردم! اکانتش مال خارجه
وقتی میرم تو سایتش user و pass رو میزنم وارد میشه ولی وقتی از طریق برنامش تو گوشیم همون user و pass رو میزنم میگه که فقط برای محدوده امریکا قابل دسترسه و شما نمیتونید استفاده کنید !
من باید چیکار کنم؟

Erfan

۱۳۹۴/۱۰/۹
با عرض سلام و خسته نباشید
من قصد دارم یه گوشی بخرم. ولی بین دوتا گزینه موندم. لطفا راهنماییم کنین.
sony xperia c5 ultra dual و samsung galaxy A7 2016
با تشکر

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۲
آقا جوابا پس چی شد ساعت 11:20 شبه شما گفته بودین چهارشنبه جوابارو میذارین رو سایت