خانهاخبار
گوشی‌های هوآوی رسما وارد بازار ایران می‌شوند

گوشی‌های هوآوی رسما وارد بازار ایران می‌شوند

۱۳۹۱/۷/۱۶

 

مراسم رونمایی تلفن های همراه هوآوی در سالن همایش‌های "رایزن" برگزار شد.

به گزارش جی اس ام، پارس مایکروتل، یکی از توزیع کنندگان اصلی  گوشی‌های موبایل در ایران، و هوآوی که در لیست 500 شرکت برتر دنیا جای دارد، اعلام کردند که گوشی‌های موبایل هوآوی با گارانتی پارس مایکروتل وارد بازار خواهند شد.

 

هوآوی کسب و کار تولید موبایل خود را از سال 2003 آغاز کرد، اما در سال 2010 محصولاتش را با برند هوآوی به بازار ارائه کرد. بعد از ثبت رکوردهای درخشان در بازار جهانی هم اکنون موبایل‌های هوآوی به بازار ایران عرضه می‌شوند.

 

 

image

 

 

در نمایشگاه CES 2011، هوآوی باریک‌ترین گوشی جهان Ascend P1S و در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا (MWC 2012) سریع‌ترین گوشی هوشمند دنیا Ascend D Quad و اولین تبلت 10 اینچ با پردازنده 4 هسته ای Mediapad 10” را به بازار دنیا معرفی کرد. با این رکوردهای چشم‌گیر هم اکنون هوآوی یکی از تولیدکنندگان اصلی گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید در دنیاست.

در سال اول ارائه محصولات با برند هوآوی 5 میلیون دستگاه به فروش رسید، این روند به طور صعودی با فروش 20 میلیون دستگاه در سال 2011 ادامه یافت.

با توجه بیشتر به بازار ایران و خاورمیانه، به طور کلی، انتظار می‌رود 100 میلیون گوشی موبایل در سال 2012 به بازارهای جهانی ارائه شود که از این تعداد، 60 میلیون به گوشی‌های هوشمند اختصاص دارد.

علیرغم اینکه هوآوی بازیگر نسبتا تازه واردی در دنیای گوشی‌های موبایل است، این غول تکنولوژی ارتباطات برنامه‌های بلند پروازانه‌ای برای رسیدن به جایگاه یکی از 5 برند برتر سازنده تلفن‌های همراه هوشمند طی دو سال آینده تا سال 2015 دارد.

پیمان وشکینی، مدیر بازاریابی پارس مایکروتل گفت: «پارس مایکروتل امروز، یکی از توزیع‌کنندگان خوشنام گوشی‌های موبایل در سرتاسر ایران، و همچنین یک شرکت قابل اطمینان برای مصرف کنندگان ایرانی است.به منظور گسترش کسب و کار موبایل، پارس مایکروتل پس از تحقیقات دقیق بر روی سازندگان مختلف گوشی‌های تلفن همراه در مقیاس جهانی، هوآوی را به دلیل تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه در صنعت موبایل انتخاب کرد».

پیمان وشکینی، همچنین اشاره کرد:«هم اکنون سری جدید گوشی‌های Ascend  را به رهبری P1 در بازار ایران به وسیله پارس مایکروتل معرفی و ارائه کرده‌ایم. شایان ذکر است که گوشیAscend P1  به همراه آخرین نسخه سیستم عامل آندروید4.0،  پردازنده قدرتمند دوهسته ای 1.5 گیگا هرتزی، مجهز به صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی Super AMOLED ، Corning Gorilla Glass ، در اختیار ایرانیان قرار خواهد گرفت.

 

image

هوآوی Ascend P1

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۵
ارزوووووووووووووووووووووووون.

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۷
کلا میشه برای صرف نبوغ و خلاقیت در ایجاد این گوشی بهش نمره صفر رو داد.

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۷
ﭼﻪ ﻗﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ ﻛﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﻗﻴﻤﺘﺶ ﻓﻀﺎﻳﻲ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻣﺜﻠﻪ ﮔﻮﺷﻴﺎﻳﻪ ﺩﻳﮕﻪ

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۷
عزیز گرانقدر دارن میگن به صورت رسمی وارد بازار شده

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۶
اقاي مهمان منظور جي اس ام اخرين نسخه ي اندرويد 4.0 است