خانهاخبار
عکس‌ها و مشخصات تبلت جدید سونی

عکس‌ها و مشخصات تبلت جدید سونی

۱۳۹۱/۵/۲۱

همانطور که می‌دانستیم سونی مشغول کار کردن و آماده کردن تبلت Xperia ی خود بود.

 

به گزارش اکنون این تبلت توانسته استاندارد FCC آمریکا را پشت سر بگذارد و همچنین عکس‌هایی از این تبلت 4 هسته‌ای پخش شده‌است که این عکس‌ها را می‌توانید در زیر به همراه مشخصات این تبلت مشاهده کنید.

 

همچنین انتظار می‌رود این تبلت در مراسمی که سونی قبل از شروع نمایشگاه IFA دارد معرفی شود و در ماه سپتامبر ( شهریور ماه ) نیز به بازار عرضه شود.

 

قیمت این تبلت نیز برای مدل‌های مختلف این تبلت نیز به شرح زیر خواهد بود:

16GB $399.99
32GB $499.99
64GB $599.99

 

مشخصات :

 

  • پردازشگر : Tegra3 با سرعت 1.3 گیگاهرتز
  • دوربین : 8 مگاپیکسل در پشت/ 1 مگا پیکسل دوربین جلو
  • باطری 6000 میلی آمپری
  • بدنه : آلیاژ منیزیوم - آلومینیوم
  • وزن : 570 گرم
  • صفحه نمایش : 9.4 اینچ
  • کیفیت صفحه نمایش : 1280x800
  • حافظه داخلی : 16/32/64
  • درگاه حافظه microSD

 

عکس‌ها

 

image

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (77 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۵/۳۱
منطق حکم می کنه ما که سودی از منافع این شرکتها نمی بریم تعصبی نسبت به اونا نداشته باشیم. هر محصولی که با امکانات بهتر قیمت ارزونتری داشته باشه به نفع ما مصرف کننده هاست. با این که آیپد ندارم باید بگم تنها برندی هست که تو سایتش پر از برنامه های آموزشی رایگان(نه مثل گوگل فقط بازی) هست.حالا این کی بوده و چی فکر می کرده که سایتشو فلتر کرده نمی دونم!

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۸
واقعا ملت ایران تا کی میخواد این فرهنگ خوبه خودشو نگه داره!!! از اونایی که طرفدار سامسونگ و اپل هستند و میان اینجا نظر میدن چند نفرشون گوشی sony داشته؟!!! درسته سامسونگ و اپل یکی از برترین برندای جهان هستند ولی سونی هم کم چیزی نیست. کدوم برندی تاحالا تونسته برای یک موبایل رزولوشن 342ppi رو بزنه؟!!! امیدوارم روزی بتونید با خودتون کنار بیاید و دیگه از این شرکت های خارجی که کارشون فقط توهین و تحریم ما ایرانی ها هست حمایت نکنید موفق و سربلند باشید

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۶
وقتی چیزی نمیدونی دهنتو ببند - اون سامسونگه که لوازم خانگی داره ( یخچال - لباسشویی ) ولی سونی فقط محصولات صوتی تصویری داره ( تلوزیون - لب تاپ - کنسول های بازی PSP & Play Station و ..... )

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۵
اپل و سامسونگ و نوکیا و اچ تی سی باید جلوی سونی لنگ بندازند

مهمان

۱۳۹۱/۵/۲۵
sherkate sony yeksherkaty matrah shode va bozorgye ke toye sakhte konsolhaye bazi va lavazeme khanegi va sisteme soti az sherkataye dige sare ama to sakhte goshio tablet harfi vase goftan nadare