خانهاخبار
معرفی دو تلفن همراه جدید سری اکسپریا سونی + عکس

معرفی دو تلفن همراه جدید سری اکسپریا سونی + عکس

۱۳۹۱/۳/۲۵

 

شرکت سونی که دیگر به طور  منظم تلفن‌های همراه سری اکسپریا را معرفی می‌کند به تازگی دو تلفن همراه جدید را نیز به این خانواده اضافه کرده است که هر دو در رنج ارزان قیمت این خانواده با سیستم عامل اندروید ۴.۰ قرار خواهند گرفت.
 
تلفن همراه اول Xperia Miro است دارای صفحه نمایش ۳.۵ اینچی با تفکیک پذیری ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل است.
 
image
 
 
به گزارش فارنت، از سایر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی کوالاکوم ،دوربین ۵ مگاپیکسلی دارای کانون اتوماتیک و فلاش  LED اشاره کرد.
 
گفتنی است که این تلفن همراه به همراه فناوری اختصاصی Sony’s xLOUD عرضه خواهد شد.
 
دومین تلفن همراه معرفی شده Xperia Tipo است که دارای صفحه نمایش ۳.۲ اینچی با تفکیک پذیری ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل بوده و از پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی اسنپ دراگون بهره می‌برد.
 
سایر مشخصات تیپو عبارت از دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی و باتری ۱۵۰۰ mAh است که در دو رنگ سفید آبی و مشکی عرضه خواه شد و سونی هنوز هیچ گونه جزئیاتی از جمله تاریخ عرضه و قیمت احتمالی این تلفن‌های همراه ارزان قیمت سخنی به میان نیاورده است.
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۴/۳
بچه برو سونی ایکسپریا اس رو تو دست بیگر اس تو وان اسکش و اس 3 رو میزاری زمین تازه حواستون باشه یه مدل سونی داره یماد که همه گوشی های تو بازار رو میکشه پایین اما من این گوشی رو دارم میخاسم وان ایکس بگیرم داغ میکرد اس تو هم داغ میکرد دوربینشون 8 هست اما این دوربینش 12 هست داغم یه ذره نمیکنه بشین از صبح تا عصر باهاش کار کن

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۹
از سامسونگ که بهتر . همه طرح های سامسونگ شبیح هم و کپی برداری از اپله

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۸
متاسفم واسه سونی که 1طراح درست حسابی نداره

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۸
خدائش miro گوشی قشنگی است ر ضمن tipo یک گوشی دو سیم کارت است که در سایت نوشته نشده اگر سایت زحمت بکشه و بقیه گوشی های سونی رو معرفی کنه خیلی خوب میشه

مهمان

۱۳۹۱/۳/۲۸
kheyli dare yeknakht kar mikone hala vaghan mobaile khobie???