خانهاخبار
ریلمی جی‌تی نئو ۶ معرفی شد؛ شارژ ۱۲۰ واتی و تراشه جدید کوالکام

ریلمی جی‌تی نئو ۶ معرفی شد؛ شارژ ۱۲۰ واتی و تراشه جدید کوالکام

ریلمی به تازگی از میان‌رده پرمیوم جدیدی رونمایی کرده که علی‌رغم مشخصات فنی قابل توجه، با قیمت معقولی روانه بازار می‌شود.

۱۴۰۳/۲/۲۱

روز گذشته، ریلمی مدل جدیدی از سری GT را رونمایی کرد که ریلمی جی‌تی نئو ۶ (Realme GT Neo 6) نام دارد. این گوشی به مشخصات فنی قابل‌توجهی مجهز شده و در عین حال، از قیمت معقولی بهره می‌برد. 

ریلمی میان‌رده جدید خود را به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز کرده که نسخه ضعیف‌شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه به شمار می‌رود. با این وجود، تراشه کوالکام از توان پردازشی بالایی برخوردار شده و قادر است که تسک‌ها را به سریع‌ترین شکل ممکن اجرا کند.

طراحی ریلمی جی‌تی نیو ۶

ریلمی جی‌تی نئو ۶ به نمایشگر امولد ۶٫۷۸ اینچی مجهز است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز (LTPO) پشتیبانی می‌کند. در حالت پخش محتوای HDR، روشنایی نمایشگر میان‌رده ریلمی به ۶۰۰۰ نیت می‌رسد.

نمایشگر ریلمی جی‌تی نئو ۶

از نظر طراحی، نمایشگر این گوشی از لبه‌های خمیده و ناچ حفره بهره می‌برد که در آن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. برای مقاومت بیشتر، نمایشگر گوشی ریلمی از محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس ۲ برخوردار است.

پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو ۶ میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. نرم‌افزار گوشی نیز اندروید ۱۴ مبتنی بر Realme UI 5 است.

سیستم دوربین ریلمی جی‌تی نیو ۶

انرژی موردنیاز ریلمی جی‌تی نئو ۶ توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. به لطف گواهی IP65، میان‌رده ریلمی در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

رنگ بندی ریلمی جی تی نیو ۶

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی‌تی نئو ۶ در سه رنگ سبز، بنفش و نقره‌ای عرضه خواهد شد. برای کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، میان‌رده ریلمی با قیمت ۲۰۹۹ یوآن (۲۹۰ دلار) به فروش خواهد رسید. با افزایش حافظه رم به ۱۶ گیگابایت، قیمت گوشی نیز به ۲۳۹۹ یوآن (۳۳۲ دلار) می‌رسد. مدل بالارده رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی برچسب قیمتی ۲۹۹۹ یوآن (۴۱۵ دلار) را به همراه دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)