خانهاخبار
موتورولا ریزر ۵۰ اولترا در نخستین تصویر واقعی دیده شد

موتورولا ریزر ۵۰ اولترا در نخستین تصویر واقعی دیده شد

به تازگی تصویری از نسل جدید گوشی تاشو موتورولا فاش شده که طراحی پنل پشتی و جلویی آن را نشان می‌دهد.

۱۴۰۳/۲/۱۷

همانطور که می‌دانیم، موتورولا در حال آماده‌سازی برای معرفی نسل جدید گوشی تاشو خود موسوم به موتورولا ریزر ۵۰ اولترا است. حالا به تازگی تصویری واقعی از این گوشی منتشر شده که خبر از معرفی آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

تصویر فاش‌شده که توسط افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد گوشی تاشو جدید موتورولا با تغییرات طراحی مهمی در مقایسه با نسل قبلی یعنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا عرضه نخواهد شد. 

تصویر واقعی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

در پنل پشتی گوشی نمایشگر کاور را مشاهده می‌کنیم که به مانند نسخه قبلی از اندازه بزرگی بهره می‌برد و همچنین در خود دوربین دوگانه را جای داده است. از سوی دیگر، نمایشگر موتورولا ریزر ۵۰ اولترا حفره‌دار است و انتظار می‌رود که با حاشیه کمی همراه شود.

به همراه تصویر فاش‌شده، این گزارش ادعا کرده که موتورولا ریزر ۵۰ اولترا از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی بهره خواهد برد. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل رنگ‌های آبی، نارنجی و سبز خواهد بود.

موتورولا ریزر ۵۰ اولترا چندی پیش در گواهی BIS هند ثبت شد که تایید می‌کند این گوشی برای بازار هند نیز عرضه می‌شود. متاسفانه در حال حاضر، جزئیات اندکی پیرامون گوشی موردانتظار موتورولا وجود دارد.

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا.jpg

برای یادآوری، موتورولا ریزر ۵۰ اولترا به نمایشگر ۶٫۹ اینچی اولد LTPO و نمایشگر کاور بزرگ ۳٫۶ اینچی مجهز است. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که انرژی موردنیاز خود را از طریق باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۰ واتی تامین می‌کند. سیستم دوربین موتورولا ریزر ۴۰ اولترا شامل دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی است.

با توجه به این که سال گذشته موتورولا گوشی ریزر ۴۰ اولترا را در ماه ژوئن معرفی کرد، انتظار داریم که نسل جدید این گوشی نیز در همین ماه رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)