خانهاخبار
اپل تایید کرد که کاربران آیپد اروپا نیز می‌توانند برنامه‌ها را خارج از اپ استور نصب کنند

اپل تایید کرد که کاربران آیپد اروپا نیز می‌توانند برنامه‌ها را خارج از اپ استور نصب کنند

پس از فشار اتحادیه اروپا بر روی اپل برای اجازه دادن به نصب برنامه خارج از اپ استور، این شرکت راه را هم برای کاربران و هم برای توسعه‌دهندگان اپ استور آیفون باز کرد. حالا اپل تایید کرده که برای کاربران آیپد نیز در اروپا همین روال را پیش خواهد گرفت.

۱۴۰۳/۲/۱۴

اپل امروز تایید کرده که تمام تغییرات اکوسیستم اپلیکیشن‌های ایجاد شده در iOS در اتحادیه اروپا را در پاییز به iPadOS خواهد آورد. در اوایل این هفته کمیسیون اروپا اعلام کرد که iPadOS همچنین یک پلتفرم دروازه‌بان تحت قانون بازارهای دیجیتال است.

کاربران آیپد در اروپا به مانند آیفون می‌توانند برنامه خارج از اپ استور نصب کنند

توسعه‌دهندگان اتحادیه اروپا می‌توانند برنامه‌های آیپد را در خارج از اپ استور با استفاده از بازارهای اپلیکیشن یا وب‌سایت‌های جایگزین توزیع کنند و همه شرایط مشابه برای آنها هم اعمال می‌شود. هزینه فناوری اصلی برای برنامه‌هایی که خارج از اپ استور توزیع می‌شوند و بیش از یک میلیون نصب اولیه سالانه دارند، دریافت می‌شود، اگرچه استثناهایی برای توسعه‌دهندگان کوچک وجود دارد که اپل نیز امروز آن را اعلام کرد.

با اضافه شدن iPadOS به این ترکیب، اپل همچنین تایید کرده است که کاربرانی که در یک دوره ۱۲ ماهه برنامه مشابهی را روی iOS و iPadOS نصب می‌کنند، تنها یک اولین نصب سالانه را برای آن برنامه ایجاد می‌کنند تا دو مورد، که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا این برنامه را ادامه دهند.

همانند تغییرات iOS، تغییرات آتی iPadOS فقط برای توسعه دهندگانی که برنامه ها را در اتحادیه اروپا توزیع می‌کنند و کاربران آیپد در اتحادیه اروپا اعمال می‌شود. برای سایر نقاط جهان، هیچ تغییری وجود ندارد و برنامه‌ها فقط از اپ استور در دسترس خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)