خانهاخبار
سامسونگ در ویژگی پایش قند خون در ساعت‌هایش از اپل پیشی می‌گیرد؟

سامسونگ در ویژگی پایش قند خون در ساعت‌هایش از اپل پیشی می‌گیرد؟

طبق گزارش امروز سامسونگ در صدد است تا قابلیت سنجش قند خون را در سری واچ ۷ خود ارایه دهد؛ موضوعی که موجب می‌شود تا این شرکت در این حوزه بسیار جلوتر از اپل ظاهر شود، زیرا گفته شده اپل هنوز چند سالی با عرضه پایش قند خون در اپل واچ فاصله دارد.

۱۴۰۳/۲/۸

نظارت غیرتهاجمی قند خون (پایش میزان گلوکز خون بدون نیاز به سوراخ کردن انگشت) ترند بعدی برای پوشیدنی‌ها است و گزارش جدیدی از کره جنوبی نشان می‌دهد که سامسونگ ممکن است نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را با قابلیت نظارت بر سطح قند خون کاربران عرضه کند.

قابلیت سنجش قند خون در گلکسی واچ ۷

بر اساس این گزارش، هون پاک معاون ارشد سامسونگ الکترونیکس و رییس بخش سلامت دیجیتال، با اعضای هیئت مشاوره سلامت سامسونگ در مرکز پزشکی این شرکت در سئول ملاقات کرده تا در مورد پیشرفت قابلیت نظارت بر قند خون و پیاده‌سازی آن در پوشیدنی‌های هوشمند این شرکت صحبت کند.

بر طبق گزارش‌ها، این گفتگو شامل موضوعات دیگری از جمله پیشرفت‌های هوش مصنوعی در نظارت بر سلامت و همچنین پیشرفت‌هایی در تشخیص آریتمی قلبی و فشار خون بالا هم شده است. در این گزارش هیچ جزییاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون فاش نشده است، اما اگر این موضوع عملی شود، به احتمال قوی سامسونگ در ارایه این ویژگی از اپل پیشی خواهد گرفت.

انتظار می‌رود سری گلکسی واچ ۷ در ۱۰ جولای (۲۰ تیر ماه) در کنار گلکسی رینگ، گلکسی فولد ۶ و گلکسی فلیپ ۶ عرضه شود. گفته شده که سری واچ ۷ با چیپست جدید اگزینوس W940 که ادعا می‌شود ۵۰ درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد، معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)