خانهاخبار
نوکیا به یکی دیگر از مدل‌های قدیمی‌اش جان دوباره بخشید

نوکیا به یکی دیگر از مدل‌های قدیمی‌اش جان دوباره بخشید

شرکت HMD گلوبال که دارنده امتیاز گوشی‌های نوکیا است، این بار تصمیم گرفته نوکیا ۳۲۱۰ را از دوران اوج خود به روزهای نه چندان خوشایند این برند بیاورد؛ هرچند که ظاهر آن بیشتر شبیه مدلی است که چند روز پیش معرفی کرد تا خود نوکیا ۳۲۱۰ قدیمی!

۱۴۰۳/۲/۲۰

یکی دیگر از گوشی‌های کلاسیک نوکیا با نوکیا ۳۲۱۰ جدید ظاهری مدرن پیدا کرد. در حالی که نامگذاری این گوشی بر اساس نوکیا ۳۲۱۰ متعلق به سال ۱۹۹۹ است، اما این دستگاه جدید بیشتر شبیه به نوکیا ۶۳۱۰ مدل ۲۰۲۴ است که اخیرا رونمایی شده است.

نوکیا ۳۲۱۰ مدل سال ۲۰۲۴

نوکیا ۳۲۱۰ سال ۲۰۲۴ دارای صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی TFT LCD با وضوح QVGA و دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی در پشت با فلش ال‌ای‌دی است. این دستگاه بر روی سیستم عامل +S30 با پشتیبانی از Cloud Apps اجرا می‌شود. یک چیپست Unisoc T107 با ۶۴ مگابایت رم و ۱۲۸ مگابایت فضای ذخیره‌سازی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که از طریق اسلات کارت microSD تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است.

Nokia 3210 (2024).jpg

نوکیا ۳۲۱۰ دارای بلوتوث 5.0 و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، رادیو FM و بازی مورد علاقه طرفداران نوکیا یعنی Snake است. این گوشی همچنین دارای یک باتری قابل تعویض ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق USB-C شارژ می‌شود.

Nokia 3210 (2024).jpeg

نوکیا ۳۲۱۰ مدل سال ۲۰۲۴، در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی عرضه خواهد شد و قیمت آن ۸۰ یورو تعیین شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)