خانهاخبار
بازگشت نسخه XL؛ امسال سه مدل از سری پیکسل ۹ عرضه می‌شود

بازگشت نسخه XL؛ امسال سه مدل از سری پیکسل ۹ عرضه می‌شود

گوگل ظاهرا امسال سه مدل از سری پیکسل ۹ را معرفی خواهد کرد که شامل مدل‌های پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ XL می‌شوند.

۱۴۰۳/۱/۹

چند ماه از انتشار نخستین رندرهای دو پرچمدار موردانتظار گوگل یعنی پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو می‌گذرد ولی حالا گزارشی منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای از نسل جدید سری پرچمدار گوگل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

به تازگی رندرهایی از گوشی پیکسل ۹ فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. همچنین گزارش شده که رندرهای قبلی گوشی‌های گوگل مربوط به مدل‌های پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ XL می‌شود. در واقع، امسال به جای دو مدل، غول فناوری آمریکایی سه مدل از سری پرچمدار پیکسل ۹ را روانه بازار می‌کند. 

pixel 9 1.jpg

افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks رندرهای پیکسل ۹ را به اشتراک گذاشته است. این رندرها طراحی گوشی گوگل را از همه زوایا نشان می‌دهند. 

براساس آنچه در این تصاویر مشخص است، ظاهرا پیکسل ۹ از طراحی مشابه پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ XL بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد گوگل در نظر دارد  طراحی سری پیکسل ۹ را یکسان و هماهنگ کند که شامل فریم تخت، نوار فلزی دوربین و نمایشگر حفره‌دار می‌شود. پیکسل ۹ موجود در تصاویر در رنگ مشکی دیده می‌شود. 

pixel 9 2.jpg

تفاوت مهم پیکسل ۹ با دو مدل دیگر به سیستم دوربین آن مربوط می‌شود چرا که این گوشی از دوربین بهره خواهد برد در حالی که پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ XL دوربین سه‌گانه را به همراه خواهند داشت. 

pixel 9.jpg

افشاگر OnLeaks همچنین ادعا کرده که پیکسل ۹ از نمایشگر ۶٫۰۳ اینچی بهره خواهد برد که اندکی کوچک‌تر از پنل ۶٫۱ اینچی پیکسل ۹ پرو است. همچنین ابعاد این گوشی برابر با ۱۵۲٫۸ در ۷۱٫۹ در ۸٫۵ میلی‌متر خواهد بود. این افشاگر تایید کرده که ابعاد دو گوشی پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو مشابه است.

در سال ۲۰۲۲ میلادی، نقشه‌راه محصولات گوگل نشان داد که در سال ۲۰۲۴ میلادی (سال جاری) گوشی پیکسل ۹ به مانند پیکسل ۸ از نمایشگر ۶٫۱ اینچی برخوردار می‌شود. از سوی دیگر، پیکسل ۹ پرو نمایشگر ۶٫۳ اینچی را به همراه خواهد داشت. نسخه XL نیز به نمایشگر بزرگ ۶٫۷ اینچی مجهز می‌شود. 

pixel 9 3.jpg

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که کدام گزارش پیرامون اندازه نمایشگر سری پیکسل ۹ درست است. با این وجود، تمامی شایعات ادعا کرده‌اند که امسال نمایشگر نسخه پرو کوچک‌تر می‌شود. با عرضه سه مدل در سه اندازه نمایشگر مختلف، به نظر می‌رسد گوگل استراتژی مشابه سامسونگ و اپل را در پیش گرفته است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)