خانهمقاله‌ها
چگونه فلش آیفون را هنگام دریافت تماس و اعلان‌ها فعال کنیم؟

چگونه فلش آیفون را هنگام دریافت تماس و اعلان‌ها فعال کنیم؟

در این مطلب آموزشی، روش فعالسازی فلش گوشی‌های آیفون حین دریافت تماس یا اعلان‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

یکی از قابلیت‌های کاربردی گوشی‌های آیفون برای کاربرانی که دارای مشکلات شنوایی هستند؛ امکان فعالسازی فلش دوربین برای اطلاع‌رسانی در حین دریافت تماس و سایر اعلان‌ها است. در ادامه این مطلب آموزشی، نحوه استفاده از این قابلیت را به شما نمایش خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

iphone main.jpg

چگونه فلش آیفون را هنگام دریافت تماس و اعلان‌ها فعال کنیم؟

برای فعالسازی قابلیت اطلاع‌رسانی فلش گوشی‌های آیفون در هنگام دریافت تماس یا سایر اعلان‌ها، ابتدا به منوی تنظیمات گوشی مراجعه کنید. پس از کمی اسکرول به سمت پایین، وارد بخش Accessibility شوید. در این صفحه، مقداری به سمت پایین اسکرول کنید و سپس در بخش Hearing، گزینه Audio & Visual را انتخاب کنید. در بخش پایینی صفحه، وارد بخش LED Flash for Alerts شوید.

iphone 1.jpg

گزینه LED Flash for Alerts را فعال کنید و در صورتی که تمایل دارید در حین استفاده از گوشی نیز فلش هنگام دریافت تماس و اعلان‌ها فعال شود؛ گزینه Flash While Unlocked را نیز فعال کنید.

iphone 2.jpg

امیدواریم که با مطالعه این مطلب، روش فعالسازی این قابلیت در گوشی‌‌های آیفون را به خاطر بسپارید. در صورتی که سوالی درباره این قابلیت دارید یا با مشکل خاصی مواجه‌ شده‌اید؛ در بخش نظرات با ما و سایر کاربران جی اس ام همراه شوید.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)