خانهاخبار
ویوو Y100 4G به طور رسمی معرفی شد

ویوو Y100 4G به طور رسمی معرفی شد

شرکت ویوو در امروز از محصول میان رده جدیدی رونمایی کرده است.

۱۴۰۳/۲/۱۶

شرکت ویوو به تازگی از گوشی جدید خود با نام ویوو Y100 4G رونمایی کرده است. این گوشی که در واقع نسخه‌ای ری‌برند شده از ویوو V30 لایت محسوب می‌شود؛ محصولی میان رده با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۸۵ است.

vivo 1.jpg

ویوو Y100 4G دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع E4 امولد با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر میزان روشنایی ۱٫۸۰۰ نیتی است. همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ این گوشی چیپست اسنپدراگون ۶۸۵ را به همراه داشته و در نسخه‌‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه است.

در بخش دوربین، شاهد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی در این محصول میان رده هستیم. دوربین سلفی گوشی نیز که در پانچ هول قسمت میانی نمایشگر قرار گرفته است؛ رزولوشن ۸ مگاپیکسل را ارائه می‌دهد.

vivo 2.jpg

ویوو Y100 4G همانند اکثر گوشی‌های بازار، یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری را به همراه داشته و از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۴ استفاده می‌کند و از جمله سایر امکانات آن، می‌توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، بلوتوث ۵، اسپیکر‌های استریو و درگاه کارت‌های حافظه microSD اشاره کرد. این گوشی با قیمت حدودی ۲۵۰ دلار روانه بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)