خانهاخبار
پوکو F6 پرو با مشخصات فنی کلیدی خود در گیک‌بنچ لیست شد

پوکو F6 پرو با مشخصات فنی کلیدی خود در گیک‌بنچ لیست شد

اطلاعات قرار گرفته در بنچمارک گیک‌بنچ تایید می‌کنند که پوکو F6 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو عرضه می‌شود. 

۱۴۰۳/۲/۱۵

چند هفته پیش، میان‌رده پرمیوم شیائومی موسوم به پوکو F6 پرو با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گواهی FCC لیست شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی موردانتظار شیائومی به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفته و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد.

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ نشان می‌دهد که پوکو F6 پرو (با شناسه مدل 23113RKC6G) به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود. البته انتظار می‌رود که گوشی پوکو در کانفیگ حافظه رم متنوعی عرضه شود. به علاوه، این گوشی با اندروید ۱۴ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

امتیاز بنچمارک پوکو F6 پرو

در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، پوکو F6 پرو به ترتیب امتیازهای ۱۴۲۱ و ۵۱۶۶ را به خود اختصاص داده است. 

در مقایسه با دیگر گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، پوکو F6 پرو در بخش تک هسته‌ای امتیاز پایین‌تری را کسب کرده ولی در بخش چند هسته‌ای موفق به ثبت امتیاز بالاتری شده است. 

شایان ذکر است که پوکو F6 پرو احتمالاً به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K70 معرفی خواهد شد. در این راستا، انتظار داریم که گوشی پوکو به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شود.

ردمی K70.jpg

ردمی K70

محصول جدید پوکو همچنین با حافطه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی پوکو F6 پرو می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)