خانهاخبار
تیم کوک در مورد هوش مصنوعی: چیزهایی داریم که ما را از بقیه متمایز می‌کند

تیم کوک در مورد هوش مصنوعی: چیزهایی داریم که ما را از بقیه متمایز می‌کند

اپل در ظاهر در حیطه هوش مصنوعی از بقیه رقبایش عقب است؛ اما این احتمال نیز وجود دارد که به مانند بقیه محصولات این شرکت که همیشه به کیفیت بالا معروف هستند، اپل هوش مصنوعی خود را دیرتر از بقیه رونمایی کند اما با کیفیت و قابلیت‌هایی متفاوت.

۱۴۰۳/۲/۱۴

تیم کوک، مدیر عامل اپل، امروز دوباره در مورد کار این شرکت در زمینه هوش مصنوعی مولد صحبت کرده است. او گفته که اپل حوزه هوش مصنوعی «مزایایی» دارد که این شرکت را در عصر هوش مصنوعی متمایز می‌کند و برخی موارد بسیار هیجان‌انگیز در آینده نزدیک با مشتریان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

تیم کوک گفته در حوزه هوش مصنوعی از بقیه شرکت‌ها متمایز خواهیم بود

بخشی از صحبت‌های او به شرح زیر است:

ما همچنان نسبت به فرصت‌های خود در زمینه هوش مصنوعی مولد بسیار خوش‌بین هستیم. ما در حال انجام سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی هستیم و مشتاقانه منتظر هستیم تا به زودی چیزهای بسیار هیجان‌انگیزی را با مشتریان خود به اشتراک بگذاریم.

ما به قدرت تحول‌بخش و نوید هوش مصنوعی اعتقاد داریم و معتقدیم که مزایایی داریم که ما را در این دوره جدید متمایز می‌کند، از جمله ترکیب منحصر به ‌فرد اپل از سخت ‌افزار، نرم ‌افزار و خدمات یکپارچه، تراشه‌های پیشگامانه اپل با موتورهای عصبی پیشرو در صنعت، تمرکز تزلزل ناپذیر بر حریم خصوصی که زیربنای هر چیزی است و ما آن را ایجاد می‌کنیم.

شایعات حاکی از آن است که اولین ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل به‌ جای ارتباط با یک سرویس ابری، برای اجرا بر روی دستگاه طراحی شده‌اند، که این امر هوش مصنوعی اپل را بسیار خصوصی‌تر و امن‌تر از گزینه‌های هوش مصنوعی آنلاین می‌کند. برنامه اپل برای داشتن هوش مصنوعی مولد در دستگاه به قدرت قابل توجهی از پردازنده و گرافیک نیاز دارد و اپل قصد دارد با تراشه M4 آینده روی هوش مصنوعی تمرکز کند.

ما می‌توانیم تراشه M4 را هفته آینده در مدل‌های جدید آیپد پرو ببینیم، در حالی که مارک گورمن از بلومبرگ آخر هفته گذشته نشان داد که این احتمال وجود دارد که اپل از این تراشه در مدل‌های آیپد پرو رونمایی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)