خانهاخبار
تبلت‌های جدید شیائومی تا چند ماه دیگر معرفی می‌شوند

تبلت‌های جدید شیائومی تا چند ماه دیگر معرفی می‌شوند

افشاگری به تازگی ادعا کرده که سری شیائومی پد ۷ که شامل دو مدل استاندارد و پرو می‌شود در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

۱۴۰۳/۲/۱۴

در حال حاضر، به نظر می‌رسد شیائومی برنامه عرضه گوشی‌های مهم خود برای سال ۲۰۲۴ میلادی را نهایی کرده و حالا درنظر دارد که به توسعه نسل جدید تبلت‌های خود بپردازد که سری شیائومی پد ۷ نام خواهد داشت. 

انتظار داریم که سری شیائومی پد ۷ شامل دو مدل به نام‌های شیائومی پد ۷ و شیائومی پد ۷ پرو باشد. تا به امروز، گزارش‌های اندکی پیرامون تبلت‌های موردانتظار شیائومی منتشر شده ولی به تازگی افشاگری به نام Smart Pikachu زمان تقریبی رونمایی از سری شیائومی پد ۷ را فاش کرده است.

زمان معرفی سری شیائومی پد ۷.jpg

طبق گزارش این افشاگر، سری شیائومی پد ۷ در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در مقایسه با سری شیائومی پد ۶ که در ماه آوریل رونمایی شد، تبلت‌های جدید غول فناوری چین با تاخیری قابل‌توجه روانه بازار می‌شوند.

در ادامه گزارش خود، Smart Pikachu تایید کرده که سری شیائومی پد ۷ برای استفاده با ماشین نیز کاربرد خواهد داشت. به نظر می‌رسد این افشاگر به سازگاری کامل تبلت‌های شیائومی با خودرو این برند اشاره دارد. 

متاسفانه هنوز جزئيات زیادی از سری شیائومی پد ۷ در دسترس نیست ولی افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station بخشی از مشخصات فنی کلیدی نسخه پرو سری را اعلام کرده است.

شیائومی پد ۶.jpg

شیائومی پد ۶ پرو

طبق ادعای افشاگر DCS، شیائومی پد ۷ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و نمایشگر ۱۲٫۴۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ مجهز خواهد بود. انرژی موردنیاز این تبلت توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که براساس اطلاعات قرار گرفته در گواهی 3C، از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

شایعه شده که این تبلت از دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و اسپیکرهای چهارگانه بهره خواهد برد. برخلاف مدل پرو سری شیائومی پد ۷، جزئیات کمی پیرامون نسخه استاندارد در دسترس است ولی گزارشی ادعا کرده که این تبلت از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو برخوردار خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)