خانهاخبار
ویوو Y38 با باتری حجیم و تراشه کوالکام معرفی شد

ویوو Y38 با باتری حجیم و تراشه کوالکام معرفی شد

ویوو به تازگی از گوشی اقتصادی جدیدی به نام ویوو Y38 رونمایی کرده که به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

۱۴۰۳/۲/۱۴

روز گذشته، ویوو از یک میان‌رده ارزان‌قیمت به نام ویوو Y38 برای بازار تایوان رونمایی کرده است. ویوو این گوشی را در سکوت کامل خبری معرفی کرده و محصول جدید خود تنها را در وبسایت شعبه تایوان لیست کرده است. 

شایان ذکر است که ویوو Y38 احتمالا به زودی برای دیگر بازارها نیز عرضه خواهد شد و به بازار تایوان محدود نخواهد ماند.

گوشی ویوو Y38

طبق تایید رسمی، ویوو Y38 به نمایشگر ۶٫۶۸ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.2 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه دستگاه تا ۱ ترابایت قابل افزایش خواهد بود.

پنل پشتی ویوو Y38 میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. 

رنگ بندی ویوو Y38

انرژی موردنیاز ویوو Y38 توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر Funtouch OS 14 روانه بازار می‌شود.

ویوو V38 از دو رنگ سبز تیره و آبی بهره می‌برد که این دو مدل به ترتیب از ضخامت ۷٫۹۹ میلی‌متر و ۸٫۰۹ میلی‌متر برخوردار هستند. از دیگر مشخصات فنی ویوو Y38 می‌توان به سنسور اثرانگشت کنار بدنه و گواهی ضدآب و گردوغبار IP64 اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)