خانهاخبار
پیکسل 8a احتمالاً زودتر از موعد عرضه خواهد شد

پیکسل 8a احتمالاً زودتر از موعد عرضه خواهد شد

به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند میان‌رده گوگل یک هفته مانده به رویداد Google I/O رونمایی خواهد شد. 

۱۴۰۳/۲/۱۴

تا به امروز، تقریباً تمامی مشخصات فنی و همچنین جزئیات طراحی میان‌رده جدید گوگل موسوم به پیکسل 8a فاش شده است. قبلا تصور می‌شد که این گوشی در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O که در تاریخ ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت) برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد. 

حالا اما گزارشی در دسترس قرار گرفته که ادعا می‌کند پیکسل 8a زودتر از آنچه انتظار می‌رود عرضه خواهد شد. 

رندرهای رنگ بندی پیکسل 8a گوگل

افشاگری به نام کاربری billbil-kun ادعا کرده که پیش‌فروش گوشی پیکسل 8a در تاریخ ۷ مه سال جاری میلادی (۱۸ اردیبهشت) آغاز خواهد شد. این افشاگر همچنین اعلام کرده که یک هفته بعد یعنی در تاریخ ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت) و همزمان با برگزاری رویداد Google I/O، پیکسل 8a روانه بازار می‌شود.

در ادامه گزارش خود، billbil-kun اذعان داشته که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل 8a با قیمت ۵۴۹ یورو به فروش‌ می‌رسد که ۴۰ یورو گران‌تر از پیکسل 7a است. مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی نیز برچسب قیمتی ۶۰۹ یورویی را به همراه خواهد داشت. 

پیکسل 8a با بهبودهای مهمی مانند تراشه تنسور G3، پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت ۷ ساله و قابلیت‌های هوش مصنوعی سری پیکسل ۸ همراه خواهد شد که آن را به یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار بدل می‌کند. همچنین گزارش شده که این گوشی به نمایشگر ۶٫۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)