خانهاخبار
دیگر نیازی به معرفی پیکسل 8a نیست؛ تمامی جزئيات گوشی گوگل فاش شد

دیگر نیازی به معرفی پیکسل 8a نیست؛ تمامی جزئيات گوشی گوگل فاش شد

به تازگی تصاویر تبلیغاتی جدیدی از میان‌رده موردانتظار گوگل منتشر شده که حاوی تمامی جزئيات فنی این گوشی هستند. 

۱۴۰۳/۲/۱۴

در حالی که هنوز دو هفته تا رونمایی از پیکسل 8a زمان باقی مانده است، تا به امروز اکثر جزئیات مربوط به میان‌رده موردانتظار گوگل در دسترس قرار گرفته است. برای مثال، اخیرا برچسب قیمتی پیکسل 8a برای بازار ایالات متحده فاش شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس تصاویر تبلیغاتی جدیدی از پیکسل 8a را به اشتراک گذاشته که تمامی جزئیات فنی و نرم‌افزاری میان‌رده گوگل را تایید می‌کنند. 

گوشی پیکسل 8a

شایان ذکر است که متون موجود در تصاویر تبلیغاتی در ابتدا به زبان ژاپنی بوده و سپس به انگلیسی ترجمه شده است. به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی پیکسل 8a بر قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد بود که قبلا نظیر آن‌ها را در گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو دیده بودیم. 

تصاویر تبلیغاتی پیکسل 8a نشان می‌دهند که گوشی گوگل از قابلیت‌های Magic Eraser (حذف یک آیتم ناخواسته از تصاویر) و Audio Magic Eraser (حذف صداهای ناخواسته) پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی میان‌رده گوگل می‌تواه به Best Take (انتخاب بهترین حالت چهره هر فرد در عکس‌های گروهی)، Circle to Search (کشیدن یک دایره به دور یک آیتم برای جست‌وجوی آن) و دستیار هوش مصنوعی جمنای اشاره کرد. 

قابلیت تصویربرداری پیکسل 8a

قلب تپنده پیکسل 8a تراشه تنسور G3 خواهد بود که در سری پیکسل ۸ نیز به کار رفته است. انتظار داریم این تراشه با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات بپردازد. 

برجسته‌ترین ویژگی پیکسل 8a پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت آن است چرا که ظاهراً گوگل درنظر دارد تا هفت سال بروزرسانی‌های سیستم عامل و امنیتی را برای گوشی خود عرضه کند. در واقع، پیکسل 8a تا سال ۲۰۳۱ میلادی توسط گوگل پشتیبانی می‌شود!

ویژگی هوش مصنوعی پیکسل 8a

نمایشگر گوشی پیکسل 8a توسط محافظ صفحه گوریلا گلس ۳ محافظت خواهد شد. در این تصاویر تبلیغاتی ذکر شده که پیکسل 8a با یک بار شارژ می‌تواند تا ۲۴ ساعت کاربر را همراهی کند. در صورت فعال‌سازی قابلیت ذخیره باتری، عمر میان‌رده گوگل تا ۷۲ ساعت افزایش پیدا می‌کند. قابلیت شارژ بی‌سیم نیز در گوشی گوگل به کار خواهد رفت. 

پیکسل 8a

در نهایت باید اشاره کرد که گزارش شده پیکسل 8a  احتمالاً با قیمت مشابه نسل قبلی یعنی ۴۹۹ دلار  عرضه خواهد شد. با این مشخصات فنی، محصول جدید گوگل می‌تواند به یکی از میان‌رده‌های قدرتمند بازار بدل شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)